"" " "
Ahmad Rifa' i

Seorang Doktor Remaja :')

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

Wednesday 20 March 2013

Kate: Saya Mahu Lelaki, Tapi William Inginkan Perempuan





LONDON, 19 MAC 2013: Sedang menunggu masa untuk memperolehi cahayamata pertama, Kate Middleton mengakui bahawa dia kalau boleh mahukan anak lelaki tetapi suaminya, Prince William pula lebih suka kalau mereka mendapat anak perempuan.

Duchess of Cambridge yang berusia 31 tahun ini berkata demikian ketika memperkatakan tentang persediaannya menjadi seorang ibu kepada Irish Guards di perarakan St Patrick baru-baru ini.

Guardmans Lee Wheeler berkata: "Saya berbual dengan dia (Kate) mengenai anak yang dikandungnya. Saya tanya sama ada ianya lelaki atau perempuan dan dia kata dia belum tahu.

"Namun dia kata, dia lebih suka anak lelaki tetapi William pula mahukan anak perempuan. Selalunya macam itulah yang berlaku kepada pasangan suami isteri.

"Kemudian, saya tanya lagi, sudahlah dia memiliki beberapa nama untuk anaknya. Dia kata tidak. Saya kira dia lebih tunggu dan lihat serta memilih nama-nama yang tradisional," kata Wheeler.

Kate kini sedang hamil lima bulan setengah dan dia juga nampaknuya sudah tidak sabar untuk bergelar ibu dan dia juga memberitahu bahawa dia sudah bersedia untuk berjaga malam untuk anaknya nanti.



No comments:

Post a Comment

Sudah Baca Harap Komen :)

Copyright By Ahmad Rifa' i